Asunto:RE: [aulainf] DVDs
Fecha:Lunes, 1 de Agosto, 2005  21:13:10 (+0200)
Autor:Francisco MartÝnez <franmar @............es>
En respuesta a:Mensaje 16321 (escrito por MartÝ Furest Ribas)

Jo també utilitzo el Tmpgenc DVD autor per a fer el DVD (de fet el que fa és
crear dues carpetes (audo_ts i video_ts), el qual et permet cremar-lo
malgrat també pots fer-ho amb el NEro
Per a passar avi a vcd (mpeg1) el més rÓpid per a mi és el MainConcept Mpg
enconder; per˛ necessites els codecs habituals i també els AC3. Tot ho pots
trobar a google o emule. Amb el Tmpgenc DVD pots ficar,depŔn de la grandÓria
en mb,fins a cinc pel.lícules o més.