Asunto:Re: [aulainf] "Tamagochi"
Fecha:Martes, 19 de Julio, 2005  17:11:23 (+0200)
Autor:Jordi Perales <jordi.perales @.....com>
En respuesta a:Mensaje 16296 (escrito por Josep Asensio)

Josep, per˛ tupots crear una carpeta a dintre de html i que es digui
"secretariavirtual" i a dintre posar-hi tot el contingut. D'aquesta manera:

L'adreša del teu postnuke seria http://phobos.xtec.net/elteucentre
I la de la secretaria virtual seria
http://phobos.xtec.net/elteucentre/secretariavirtual

A més, com que els prefixos del postnuke i de secretaria virtual són
diferents, poden estar interoporant dintre la mateixa bade de dades sense
cap problema

Jordi Perales

2005/7/19, Josep Asensio <jasensio@...>:

> He tingut aquest programa de Secretaria Virtual funcionant en
> una intranet i el problema que hi veien els profes en les faltes era
> que en els llistats no s'especificaven els dies i les hores que havien
> faltat els alumnes.
> El segon problema és que si penges la pÓgina de postnuke a phobos.xtec.net<http://phobos.xtec.net>;
> ,
> només et permeten tenir una sola base de dades i un sol directori dins la
> carpeta html.
>
> Si algú sap alguna solució que m'ho faci saber, a part de penjar la pÓgina
> [...]

Jordi Perales