Asunto:Re: [aulainf] "Tamagochi"
Fecha:Martes, 19 de Julio, 2005  16:21:00 (+0200)
Autor:Josep Asensio <jasensio @....net>

He tingut aquest programa de Secretaria Virtual funcionant en
una intranet i el problema que hi veien els profes en les faltes era
que en els llistats no s'especificaven els dies i les hores que havien
faltat els alumnes.
El segon problema és que si penges la pÓgina de postnuke a phobos.xtec.net,
 només et permeten tenir una sola base de dades i un sol directori dins la
carpeta html.

Si algú sap alguna solució que m'ho faci saber, a part de penjar la pÓgina
en un altre servidor.

Josep Asensio
Ies Sant Ramon