Asunto:[aulainf] Problemes amb Firefox 1.5
Fecha:Martes, 19 de Julio, 2005  10:58:03 (+0200)
Autor:Josep M. Fontana <josepm.fontana @...edu>

Com ha sortit la versió 1.5 de Firefox que solucionava
problemes de seguretat que s'havien detectat, m'he dit:
instal·la-t'ho.

El problema és que després d'instal·lar la nova versió
ha deixat de funcionar. Quan intento anar a qualsevol
pàgina em diu que la connexió ha estat refusada. La
meva connexió a la xarxa funciona perfectament.

Algú té idea de què pot estar passant? Amb altres
actualitzacions no m'havia passat res semblant.

Us estaré agraït per qualsevol ajut o pista que em
pogueu donar.

Josep M: