Asunto:Re: [aulainf] "Tamagochi"
Fecha:Lunes, 18 de Julio, 2005  14:06:10 (+0200)
Autor:anna luque <annaluque @.....com>
En respuesta a:Mensaje 16290 (escrito por JosÚ Aguayos Rausa)

Nosaltres tenim "tamagochi" des de l'any passat, és de l'empresa agilmic.
Portem palm zyre 21. El saga, proper programa de gestió de centres porta un
m˛dul per a l'assistŔncia i en una reunió de les que van fer van prometre
que podria estar lligat amb el tamagochi... ara per ara, el del tamagochi és
un programa per a windows que requereix mÓquina i xarxa, i algú que s'hi
passi les hores, perquŔ s'ha de passar a mÓ tota la informació de grups,
horaris, etc.

Espero haver-te ajudat.