Asunto:[aulainf] L'ordinador es reinicia...
Fecha:Sabado, 16 de Julio, 2005  14:39:37 (+0200)
Autor:Carles M. Bosch <cmbosch @.....es>

...sense nés ni més....alguns cops no arriba ni a sortir l'escriptori. de
XP, d'altres surt l'escriptori pero al poc temps, sense missatge ni motiu
aparent torna a reiniciar-se un i un altre cop.
No es tracta de l'ordinador principal, sini del del meu fill...que no para
de descarregar coses. L'antivirus Panda com no s'acaba d'iniciar no detecta
res. Potser es tracti del Sasser o el Blaster, perque recordo que ja fa
temps ja va passar pero no sé com ho vaig arreglar sense carregar-me res del
que té gravat.
Algun suggeriment de com arreglar-ho?,,,o formato directament (cosa que no
voldria fer). Gracies i bon i caluros estiu.

CarlesM