Asunto:Re: [aulainf] SAGA
Fecha:Martes, 12 de Julio, 2005  10:28:55 (+0200)
Autor:Joan Ordinas <jordinas @.....com>
En respuesta a:Mensaje 16272 (escrito por mgisbert)

On 11 Jul 2005 20:50:50 +0200, mgisbert@... <ert@...@...> rrote:
> Una pregunta:
> Sóc l´únic que té TOTS els problemes amb el SAGA?
> L'AIEC no té res a dir sobre el tema?

Nosaltres estem matriculant amb Winsec.

EL que te de bo el SAGA és que el pordré fer servir d'antiexemple amb
els meus alumnes dels cicles. És impossible imaginar un projecte
informàtic tal mal gestionat com aquest.

JJOR

               ~ Haiku-Futón y descansa naturalmente ~
   Futones, Colchones látex, Camas, Sofás, Tatamis. Portes pagados.
                      Calidad y Precio - OFERTAS
                  ->> http://elistas.net/z/da.b7e <<-