Asunto:[aulainf] Runtime Error! Què és?
Fecha:Lunes, 11 de Julio, 2005  23:47:36 (+0200)
Autor:Albert Barnils i Castany <albert_llistes @.......com>

Hola a tothom,
Ja sé que tots hauríem d'estar de vacances... però si hi ha algú que em
pugui donar una solució per aquest problema us ho agrairia.
Resulta que tinc un ordinadfor que quan un program vol accedir a internet
(actualització antivirus, firefox...) surt el següent error.
"Run time Error!
This application has requested the Runtime to terminate it in an unuseual
way. Please contact the application's support team for more information"
Abans de formatar l'ordinador, m'agradaria saber si es possible
solucionar-ho.
Per cert, en principi no s'ha instal·lat ni esborrrat res.
Moltes gràcies per tot,
Albert Barnils