Asunto:[aulainf] Previsions SAGA
Fecha:Lunes, 11 de Julio, 2005  23:16:35 (+0200)
Autor:Artur Tallada Cervera <artur.tallada @.....com>

Hola a tots,

aquest és el segon any que estic posat en la coordinació informātica i
per tant el segon any que tinc una visió més directa sobre com funciona
el "cotarro". Han estat dos anys en que he conegut gent nova, molt
vālida per cert,  que si ho paro a pensar amb deteniment tenien dos
coses en comú; la primera el seu gran coneixement de la informātica i en
especial la aplicació directa a la tasca educativa; la segona cosa en
comú és la seva decepció i falta de confianįa amb la feina que es fa des
de els centres de control/previsió/direcció/organització (podriem
anomenar-los "cabezas pensantes").... dels temes informātics que ens
afecten als centres.

Em sap greu que durant aquest dos anys, al mateix temps que anava
coneixent noves persones, la seva opinió envers aquest tema ha estat
sempre la mateixa.....tots opininen igual.....pensava que era una mena
de crítica cap a la GRAN URBE...anomene-ho enveja de perifčria...si
voleu....perō potser estic/estava equivocat....hi ha petits/grans
detalls que segurament han contribuit a que poc a poc pensi que potser
totes aquestes persones esta en lo cert......

..........el que més greu em sap és que SAGA serā un motiu més de
crítica per part d'aquests......i potser tindran raó, o no? ........
crítiques sempre n'hi ha hagut i n'hi haurā....és normal......el pitjor
és que se comentava/es deia/s'afirmava que venia el bou i que ens
agafaria...............i ens ha agafat.

Per cert si voleu bous i xalar de valent, baixeu a les terres de l'ebre.
Que disfruteu de la FESTA!!!!! (cadascú de la seva)

Artur Tallada