Asunto:Re: [aulainf] mozilla on ets?
Fecha:Lunes, 11 de Julio, 2005  20:58:44 (+0000)
Autor:Ticià <ticiajosep @.....com>
En respuesta a:Mensaje 16271 (escrito por Pau Cabot)

On 7/11/05, Pau Cabot <pcabot@...> wrote:
> En/na Martí Furest Ribas ha escrit:

Les adreces és la part més simple, el mozilla té una eina d'exportació
a diferents formats (no en teniu una copia de seguretat ?).
També es poden exportar els bookmarcs.

> A) Instal·les el Mozilla, crees un perfil nou i copies les carpetes
> antigues dins la carpeta de nom aleatori creada.

Aquest és el mètode que porto utilitzant des de la versió 4.7 fins al
Mozilla 1.7.8 sota Linux, el que sempre he fet jo és crear el compte
de correu nou i llavors copiar els arxius que hi ha DINS del directori
del compte antic, per exemple jo els tinc a

/home/tsala/.mozilla/tsala/l9vyotf3.slt/Mail/pie.xtec.es

Inbox.msf           Sent           Trash
Sent.msf       Trash.msf
Inbox

i els hauria de copiar a

/home/tsala/.thunderbird/x0vbupqd.default/Mail/pie.xtec.es (utilitzo
thunderbird ara).
 Ara mateix ho he fet i funciona correctament (acabo de migrar a
Thunderbird !!!).
Notar que no he copiat tots els arxius, només Inbox, Sent i Trash

> B) Instal·lar el Thunderbird (http://www.softcatala.org/prog168.htm). A
> part de que és més lleuger i potent, té una opció d'importar que, durant
> la instal·lació, crec que t'importaria tots els missatges i les adreces.

Aquesta opció només funciona si s'instal·la el Thunderbird a la
mateixa màquina on hi ha el Mozilla (potser es podria intentar fer
alguna cosa via xarxa), cosa que no soluciona el problema ja que es
trobarà igual, s'hauran de passar els mails d'un PC a un altre.

Sort.

                           ~ Pisos madrid ~
                    Mas de 100.000 casas en España
                  ->> http://elistas.net/z/cf.b7e <<-