Asunto:Re: [aulainf] mozilla on ets?
Fecha:Lunes, 11 de Julio, 2005  10:42:13 (+0200)
Autor:Pau Cabot <pcabot @.............es>
En respuesta a:Mensaje 16270 (escrito por Martí Furest Ribas)

En/na Martí Furest Ribas ha escrit:
> Hola
>
> Ala secretaria del centre, utilitzem el mozilla amb windows xp pro, i
> ara hem tingut que canviar d'ordinador.
>
> Algú pot dir-me com puc recuperar els missatges i les adreces de
> l'ordinador vell per posar-les al nou?
>
> És de vital necessitat i urgent.
>
> Molt agraït
>
> Martí

Jo copiaria el perfil a la nova màquina ... Aquí et diu on el trobaràs
depenent del teu S.O. :
http://www.softcatala.org/projectes/mozilla/pmf.htm#perfil
I després, se m'acuden dues opcions:

A) Instal·les el Mozilla, crees un perfil nou i copies les carpetes
antigues dins la carpeta de nom aleatori creada.
B) Instal·lar el Thunderbird (http://www.softcatala.org/prog168.htm). A
part de que és més lleuger i potent, té una opció d'importar que, durant
la instal·lació, crec que t'importaria tots els missatges i les adreces.

Si cap d'aquestes dues opcions no et funciona ...
C) Una eina que sembla que ha d'anar bé és
http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=291258, però només
funciona per a Firefox i Thunderbird. Sempre pots instal·lar el
Thunderbird a la màquina antiga i t'importarà tot el tema ... Després,
de Thunderbird a Thunderbird i au!
D) Per a la "suite" sencera: http://mozbackup.jasnapaka.com .

Sort, Pau.

PS. Si ho aconsegueixes, explica'ns com ho has fet ...