Asunto:[aulainf] Re:Materials InformÓtica Batxillerat
Fecha:Viernes, 8 de Julio, 2005  10:49:34 (+0200)
Autor:Artur Tallada Cervera (GMAIL) <artur.tallada @.....com>

Hola,

es que he estat mirant-me la programació oficial i trobo que ha quedat
una mica endarrerida. Potser és el cas més evident en el que es veu que
tecnologia i legislació no van al mateix pas. Tenint en compte aix˛,
m'atreveixo a preguntar-vos sobre alguna recomanació bibliogrÓfica....es
sommiar truites no?? trobo que caldrÓ anar a buscar a la XARXA.

Artur Tallada

En/na Joan Ordinas ha escrit: