Asunto:Re: [aulainf] xarxa i ADSL amb Wanadoo
Fecha:Viernes, 4 de Marzo, 2005  02:05:45 (+0100)
Autor:Joan RoquÚ (Jazztel) <joan.roque @...............es>

Hola Anna,
No se, no entenc res del que et passa ... has seguit els passos desde XP
per configurar una xarxa on d'ordinadors que es conecte a auna conexió
de banda ample mitjanšant concentrador no?
Ara ja no me'n recordo gaire del tema de Windows 98 per˛ per defecte hi
havia clicada una casella de verificació on es lligaba el protocol
TCP/IP al servei de "Compartir impresoras y archivos" ho has mirat?

També pots mirar si el router estÓ assignant correctament les dreces ja
que segons www.adslayuda.com ve configurat un DHCP en aquesta web també
et trobarÓs informació de com es pot passar de mono usuari a multi usuari.

El que t'ha dit en Pep Nogueres no ho he entŔs, ja que dels vuit cables
es fan servir 4, pot ser que els altres dos indicaven alguna cosa al
router? Ara be una vegada vaig aprofitar el cable que em suministrava el
proveidor del router i va resultar que era un cable creuat amb 4 fils
només, i em donava problemes de funcionament i de comunicació entre ells
! mira que no sigui aquest el problema ja que actualment donen els
cables creuats amb 4 fils i no els vuit per˛ si tens un cable creuat de
8 fils costa més de veure-ho.

Sort
Joan Roqué

En/na Pep Nogueras ha escrit: