Asunto:Re[2]: [aulainf] xarxa i ADSL amb Wanadoo
Fecha:Jueves, 3 de Marzo, 2005  21:40:36 (+0100)
Autor:Pepe Meneu <pepem @...........com>

Vila-real, 03/03/2005
-----------------------------
Hola Anna,

No t'he contestat abans a veure que te deien i per a no dir-te el que
te vaig a dir.
A casa tinc 3 ordinadors que se connecten a Internet a través d'un
router el qual estā connectat al modem-cable d'ONO.

Bé doncs quan tenia ADSL amb el router-modem 3com  de TElefonica la xarxa
interna
anava be
Vaig posar cable i substituir el router-modem per un modem d'ONO i un
router USRobotics i va deixar d'anar la xarxa. I així ha estat 3 o 4
anys.
L'altre dia, no fa molt, una tronada se va emportar el USRobotics al
món de les deixalles... i vaig comprar un router Belkin.... Només
posar-lo i configurar-lo .... ¡¡Voilā! La xarxa torna a anar
perfectament.

¿Perquč? Mai no ho he sabut ni ho sabut cap dels amics-savis
informātics que han sopat i berenat a ma casa al llarg d'aquestos
anys.

Així que... jo provaria un altre router abans de res...

--
Saludos,Salutacions
Pepe

Si nada se pega al teflón... ¨Cómo consiguieron pegarlo a la sartén?

              Ahora mismo - Suscríbete GRATIS

 * Cascos de Polo (70 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/822

 * Venta de Cartuchos recargados toner laser (33 ARS)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/823

 * Escritorio 1910 1915 (3000 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/824