Asunto:Re: [aulainf] canvi de proveidor d'ADSL
Fecha:Lunes, 7 de Marzo, 2005  22:52:04 (+0100)
Autor:Xavier <fcasado @........es>
En respuesta a:Mensaje 15304 (escrito por Joan Ordinas)

Jo tinc l'adsl de wanadoo i va bé. Amb suse he connectat i navego sense
problemes, per˛ no puc fer descÓrregues de mes de 2 Mb.
Aquest m˛dem (sagem 800 usb), és problemÓtic per linux, per˛ crec que
arriba a funcionar amb mandrake i guadalinex (debian).

Salutacions

En/na Joan Ordinas ha escrit:

>Un conegut meu s'ha pasat de la telefonica a wanadoo, ha ignorat el
>modem-usb de wanadoo i ha reaprofitat el router SpeedStream de
>telefonica. Ara te per 36 euros més IVA Internet i trucades nacionals
>GRATIS.
>
>Pel que veig ara fin i tot pots contractar amb router:
>
>    http://www.wanadoo.es/accesos/naveghable/adsl/
>
>Els problemes són que t'has d'estar unes setmanes sense ADSL mentre
>canvies de companyia i que es perd la IP fixe (si es que la tenies).
>
>Algú s''ha atrevit a fer aquest canvi?
>

>JJOR

              Ahora mismo - Suscríbete GRATIS

 * Diarios de bolsillo+etiquetas gratis (7.7 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/835

 * Vendo Omnicron CT-500 (200 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/839

 * 25 Estuches de DVD Slim, Negros. Ocupan el mínimo espacio!!! (5 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/834