Asunto:Re: [aulainf] canvi de proveidor d'ADSL
Fecha:Lunes, 7 de Marzo, 2005  21:06:55 (+0100)
Autor:Artur Tallada Cervera (GMAIL) <artur.tallada @.....com>
En respuesta a:Mensaje 15304 (escrito por Joan Ordinas)

En/na Joan Ordinas ha escrit:

>Un conegut meu s'ha pasat de la telefonica a wanadoo, ha ignorat el
>modem-usb de wanadoo i ha reaprofitat el router SpeedStream de
>telefonica. Ara te per 36 euros més IVA Internet i trucades nacionals
>GRATIS.
>
>Pel que veig ara fin i tot pots contractar amb router:
>
>    http://www.wanadoo.es/accesos/naveghable/adsl/
>
>Els problemes són que t'has d'estar unes setmanes sense ADSL mentre
>canvies de companyia i que es perd la IP fixe (si es que la tenies).
>
>Algú s''ha atrevit a fer aquest canvi?
>

>JJOR

Hola Joan,
a tall d'exemple et puc explicar la meva experiència personal.
Ja fa temps que intentava fer la migració cap a un sistema Linux (aprox.
1 i 1/2 anys). Nomes tinc un ordinador i calia assegurar-me de poder
continuar fent les tasques necessaries del dia a dia, per tan vaig
decidir partir el meu disc dur i dedicar cada particio a un sistema
operatiu diferent (windows i linux) amb la idea de anar deixant poc a
poc el windows en favor de més presència a linux.

El coll de botella el vaig trobar a l'hora de navegar per internet. En
un inici tenia contractada la tarifa plana i navegava amb el winmodem
de l'ordinador sota windows i sense problemes. Quan vaig instal.lar
Linux, no reconeixia el winmodem i llavord vaig tenir de comprar-ne un
de US Robotics que em va permetre navegar amb els dos sistemes igual de bé.

Però la tarifa plana al poc temps es va tornar insuficient i vaig tenir
que pensar seriosament en contractar una ADSL. Despres de mirar-m'ho
vaig decantar-me per l'oferta de Wanadoo que comentes tu en el correu.
Em van emviar el Modem ADSL-USB Sagem 800...i vam tornar a ser-hi. En
windows no tenia cap mena de problema però la configuració amb el Linux
era dificil d'aconseguir, tot i que navegant per internet es pot trobar
pàgines amb els drivers del modem per linux i usuaris que sembla que si
ho han aconseguit.

Despres de fer bastants intents i consultes...i no aconseguir navegar
amb aquest modem Sagem 800 en Linux vaig decidir adquirir un router. Amb
el router tot m'ha funcionat de maravella, navego perfectament amb
windows (be, ara puc dir que navegava, ja que l'estic
deixant.......parlo com un fumador) i Linux. El problema més important
que em vaig trobar va ser que el soport tècnic de Wanadoo no tenia ni
flowers dels paràmetres que calien per configurar  el router i vaig
haver d'anar una mica a les palpentes. Un cop configurat l'acces a
internet vaig trucar a Wanadoo per tal d'assegurar-me que la meva
connexió s'havia realitzat sense cap tipus d'anomalia i amb el producte
que tenia contractat i així m'ho van confirmar.

El resultat és que ara estic navegant en Linux amb un router i el servei
de Wanadoo...així que sí que es possible el que comentes...també t'he de
dir que no fa ni un més que estic en aquesta situació i per tan encara
no m'han enviat cap rebut....així que encara queda marge per a les
sorpreses....encara que confio que ara ja vagi tot bé. Del servei tecnic
no estic gaire satisfet però de l'acces que ofereix Wanadoo si que n'estic.

Bueno, aquest es la meva experiència. Perdoneu pel rotllo.

Artur Tallada

              Ahora mismo - Suscríbete GRATIS

 * COLGANTE CRUZ MARINERA (236 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/837

 * Escopeta de Caza BERETTA (Puja a 700 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/836

 * Diarios de bolsillo+etiquetas gratis (7.7 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/835