Asunto:Re: [aulainf] canvi de proveidor d'ADSL
Fecha:Lunes, 7 de Marzo, 2005  21:05:32 (+0100)
Autor:Miguel Angel Carpintero <mcarpint @........es>
En respuesta a:Mensaje 15304 (escrito por Joan Ordinas)

Hola Joan,

Amb jazztel tens adsl a 1 mb + trucades per 32.95 (wifi inclós), encara
que no he llegit la lletra petita.

Jo he passat de YA.COM  a WANADOO fa uns mesos i no he tingut cap
problema amb ningú dels dos.

La IP fixe potser es pot substituir amb serveis com www.no-ip.com. Un
client interroga el teu equip periódicament sobre la teva IP dinŕmica i
la publica al servidor. A més t'ofereixen un subdomini gratuit per
accedir més comodament. No és el mateix que una IP fixe perň pot funcionar.

Salut!

Joan Ordinas wrote:

>Un conegut meu s'ha pasat de la telefonica a wanadoo, ha ignorat el
>modem-usb de wanadoo i ha reaprofitat el router SpeedStream de
>telefonica. Ara te per 36 euros més IVA Internet i trucades nacionals
>GRATIS.
>
>Pel que veig ara fin i tot pots contractar amb router:
>
>    http://www.wanadoo.es/accesos/naveghable/adsl/
>
>Els problemes són que t'has d'estar unes setmanes sense ADSL mentre
>canvies de companyia i que es perd la IP fixe (si es que la tenies).
>
>Algú s''ha atrevit a fer aquest canvi?
>

>JJOR

              Ahora mismo - Suscríbete GRATIS

 * Futbol Medalla de 1930 Primer Campeonato Mundial de Football (25 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/842

 * Chaqueta nueva para recién nacido (28.6 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/843

 * Vendo piano gors y kallman 1898 aleman perfectyo estado (17000 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/844