Asunto:Re: [aulainf] FTP i SSH amb Linux i Router
Fecha:Lunes, 7 de Marzo, 2005  19:24:00 (+0100)
Autor:Joan Ordinas <jordinas @.....com>
En respuesta a:Mensaje 15302 (escrito por Artur Tallada Cervera (GMAIL))

On Mon, 07 Mar 2005 14:23:00 +0100, Artur Tallada Cervera (GMAIL)
<artur.tallada@...> wrote:
> Hola a tots,
>
> poc a poc estic engegant el meu sistema Linux (SuSE). Ara em trobo que
> voldria poder-me connectar per exemple a la carpeta personal de XTEC
> per˛ quan poso l'adreša ftp em dona error i no m'ho permet. Suposo que
> encara hi ha alguna cosa o bé del router o bé del sistema Linux que no
> tinc activada correctament. Algú m'en pot fer cinc cŔntims i posar-me en
> solfa el que toca a aquesta qŘestió??

Si ho entenc be et falla el client FTP. Es així? Has mirat de
connectar-te desde altres clients, com ara des de WIndows? Si el
problema es realment de client FP no hi ha en principi res que tocar
ni configurar en el router de l'escola.

> També em trobo amb el mateix problema quan em vull connectar remotament
> al servidor del centre. Mitjanšant la linea de comandes si que es
> realitza la connexió (amb la consola), per˛ no aconsegueixo veure-ho en
> entorn grÓfic (finestres amb les carpetes i documents). QuŔ he de fer
> per tal de poder-ho veure/connectar amb l'entorn grÓfic??

Es a dir, el client FPT per linia de comandes funciona, per˛ no un de
grÓfic? Mira de configurarlo be. Sol haber un tema de connexió pasiva
(o no) que sol donar problemes. MIra si aix˛ és també el que et pasa
en el cas anterior.

JJOR

              Ahora mismo - Suscríbete GRATIS

 * Chaqueta nueva para recién nacido (28.6 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/843

 * Vendo piano gors y kallman 1898 aleman perfectyo estado (17000 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/844

 * GUITARRA FENDER STRATOCASTER (700 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/845