Asunto:[aulainf] FTP i SSH amb Linux i Router
Fecha:Lunes, 7 de Marzo, 2005  14:23:00 (+0100)
Autor:Artur Tallada Cervera (GMAIL) <artur.tallada @.....com>

Hola a tots,

poc a poc estic engegant el meu sistema Linux (SuSE). Ara em trobo que
voldria poder-me connectar per exemple a la carpeta personal de XTEC
per˛ quan poso l'adreša ftp em dona error i no m'ho permet. Suposo que
encara hi ha alguna cosa o bé del router o bé del sistema Linux que no
tinc activada correctament. Algú m'en pot fer cinc cŔntims i posar-me en
solfa el que toca a aquesta qŘestió??

També em trobo amb el mateix problema quan em vull connectar remotament
al servidor del centre. Mitjanšant la linea de comandes si que es
realitza la connexió (amb la consola), per˛ no aconsegueixo veure-ho en
entorn grÓfic (finestres amb les carpetes i documents). QuŔ he de fer
per tal de poder-ho veure/connectar amb l'entorn grÓfic??

GrÓcies per endavant per l'ajuda que em pugueu donar.

Salutacions.

Artur Tallada

              Ahora mismo - Suscríbete GRATIS

 * Escopeta de Caza BERETTA (Puja a 700 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/836

 * Diarios de bolsillo+etiquetas gratis (7.7 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/835

 * Vendo Omnicron CT-500 (200 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/839