Asunto:Re: [aulainf] Firefox 1.0.1
Fecha:Lunes, 7 de Marzo, 2005  08:43:46 (+0100)
Autor:FELIX GOMEZ <colcasp @..........net>

Potser és un problema del famós SP2 del XP

Send reply to:  	aulainf@...
Date sent:      	Fri, 4 Mar 2005 16:56:29 +0100 (CET)
From:           	"Dr. Joan de Gracia" <jdegra25@...>
To:             	aulainf@...
Subject:        	Re: [aulainf] Firefox 1.0.1

> Hola Felix,
>
> Tinc el firefox 1.01 en un ordinador amb w2k i em
> funciona correctament. He pogut obrir les dues adreces
> que comentes.
>
> Joan de Gracia

Fèlix Gómez felix@...
Responsable informàtica
Col.legi Casp  colcasp@...
Barcelona (Catalunya)

              Ahora mismo - Suscríbete GRATIS

 * Flugsports (Puja a 1450 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/838

 * RC-74:::OPTIMIZADOR ELECTRONICO DE ENCENDIDO (170 ARS)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/833

 * Futbol Medalla de 1930 Primer Campeonato Mundial de Football (25 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/842