Asunto:Re: [aulainf] gmail drive
Fecha:Domingo, 6 de Marzo, 2005  19:48:56 (+0100)
Autor:Antoni Corral Herrerías <acorral @........es>
En respuesta a:Mensaje 15291 (escrito por Josep Asensio)

Ho he provat i tampoc em funciona.
Perō xafardejant, he enllaįat amb la web de l'autor
http://www.viksoe.dk/code/gmail.htm i descarregant des d'aqui
http://www.softpedia.com/progDownload/GMail-Drive-shell-extension-Download-15944.html
,
aquest una vegada instalˇlat hem demana reiniciar i em funciona
correctament.
Per si d'en cas, he obert un compte de gmail a part només per utilitzar el
gmail drive.

Toni Corral