Asunto:RE: Re[2]: [aulainf] xarxa i ADSL amb Wanadoo
Fecha:Domingo, 6 de Marzo, 2005  12:47:35 (+0100)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....es>

Anna,

A veure, he anat seguint el teu problema des de
l'aulainf.

1- Quin rang d'adreces IP tens? Vull dir hauries
d'escriure quines IPs tens configurades.

2- Has provat de connectar tots dos ordinadors
directament amb un switch, separant-los del router?
Pensa que no sabem si el problema provés del router,
de la configuració dels PCs, etc. Per tant, fes una
prova connectant-los a través d'un switch que sÓpigues
que funciona correctament.

3- Si amb la prova anterior et funciona, llavors el
problema és amb la configuració del router.

4- Si amb la prova 2) no et funciona, llavors tens un
problema amb el tallafocs del panda o de l'XP. Si tens
el panda, fes que es descarregui completament de la
mem˛ria!!!!

5- Ja em dirÓs com t'ha anat.

Joan de Gracia

 --- Anna Cruells <acruells@...> escribió:
> Bona nit,
>
> Em trobo forša acompanyada amb el problema del veí.
> Continuen sense veure's
> els pc's. Em falta mirar si el router estÓ
> configurat en mode de monolloc
> (monopuesto) he tret la xuleta de ADSLayuda.com (web
> molt recomenable). El
> dilluns tornaré a passar-hi una estoneta i ja us
> comentaré que passa. Per˛,
> si estÓ en mode monolloc només un pc connectaria a
> internet, oi?
>
> Ei Pep Nogueres, problema de cables segur que no és
> perquŔ no n'hi ha cap,
> [...]
=== message truncated ===

=====
*                                *
* Per un programari              *
* LLIURE i en CATAL└             *
*                                *
* Sigues solidari,               *
* utilitza programari lliure     *
*                                *
* No et tanquis,                 *
* no utilitzis formats privatius *
* per comunicar-te               *
*                                *
* Sigues Ŕtic, utilitza          *
* programari lliure              *
*                                *
**********************************
*        .---.
*       |o_o |
*       |:_/  |
*      //    \ \
*     (|      | )
*     /'\_   _/`\
*     \___)=(__/
########################
# Usuari registrat de
# GNU/Linux:
# #350320

Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es

              Ahora mismo - Suscríbete GRATIS

 * COMPUTADORA PENTIUM IV (625 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/848

 * Radiocasset  de automóvil (Puja a 40 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/849

 * LIBRO: COMPENDIO DE DERECHO ROMANO (6 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/841