Asunto:RE: Re[2]: [aulainf] xarxa i ADSL amb Wanadoo
Fecha:Domingo, 6 de Marzo, 2005  00:04:29 (+0100)
Autor:Anna Cruells <acruells @........es>

Bona nit,

Em trobo forįa acompanyada amb el problema del veí. Continuen sense veure's
els pc's. Em falta mirar si el router estā configurat en mode de monolloc
(monopuesto) he tret la xuleta de ADSLayuda.com (web molt recomenable). El
dilluns tornaré a passar-hi una estoneta i ja us comentaré que passa. Perō,
si estā en mode monolloc només un pc connectaria a internet, oi?

Ei Pep Nogueres, problema de cables segur que no és perquč no n'hi ha cap,
ni un!

És que, a més a més, la instalˇlació és forįa "xunga". El router wireless
estā connectat per USB i fa de router i de placa de xarxa a la vegada. El
segon Pc té un accespoint també connectat per USB. És tal com explica en
Eduard Cercós. I ara que ho escric me'n adono que vaig posar una IP a una
placa de xarxa de l'XP que no té res connectat.

Ara ja no entenc res de res. On caram vaig posar els números d'IP si no hi
ha placa de xarxa?

Dilluns hi torno a veure si ho veig més clar.

Grācies pels vostres consells.

Anna