Asunto:Re: [aulainf] xarxa i ADSL amb Wanadoo
Fecha:Viernes, 4 de Marzo, 2005  19:51:55 (+0100)
Autor:Eduard Cercˇs <ecercos @.....net>

Hola Anna,

si ho vaig entendre bé, el XP es connecta al router per USB, aquest es
comunica amb l'acces point per wireless i l'acces point amb el w98 per
USB. Si aix˛ és així, en la xarxa només tens dos nodes:
    - el router que amb el XP et dona connectivitat a la xarxa interna i
a Internet
    - l'acces point que amb el W98 permet el mateix.

No he treballat massa amb els dispositius USB en xarxes, per˛ entenc que
el router fa l'equivalent de la tarja de xarxa amb l'ordinador XP,
alhora que el converteix a ell mateix en router, i el mateix  passa amb
el AP i W98. Mira-t'ho així, a veure si serveix.

Una altra possibilitat és que, si el XP té tarja de xarxa i  el router
et permet connectar-lo així ho facis. La xarxa serÓ més 'normal'.

Espero que et funcioni.

Eduard

Anna Cruells escribió:

>GrÓcies per totes les ajudes per˛ continua sense funcionar.
>He deshabilitat els tallafocs de l'XP i el del Panda
>Ja he compartit les carpetes i impressora.
>Per˛ si faig un ping de l'un a l'altre...  no responen!
>el ping al router si que funciona i la connexió a wanadoo també.
>
>Quan trobi el "gazapo" ja us ho faré saber.
>
>Anna

 * DVD Reproductora PRO2 (Puja a 45 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/785

 * Caballeros del zodiaco (40 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/786

 * DivX-DVD Reproductor PRO2                        S... (Puja a 45 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/787