Asunto:Re: [aulainf] Firefox 1.0.1
Fecha:Viernes, 4 de Marzo, 2005  09:04:17 (+0100)
Autor:FELIX GOMEZ <colcasp @..........net>
En respuesta a:Mensaje 15282 (escrito por FELIX GOMEZ)

Es pot veure el problema amb www.cnn.com  dóna l'error només entrar.
També es produeix l'error amb l'adreįa sobre Linux que surt en un
missatge anterior rebut avui i molt interessant:
http://www.hispalinux.es/informes/wheeler/
en aquest cas quan et mous per la pantalla.
Tristement he hagut de recuperar l'Explorer per llegir aquesta pāgina
sobre les virtuts del Linux  :-(

Send reply to:  	aulainf@...
From:           	"FELIX GOMEZ" <colcasp@...>
To:             	aulainf@...
Date sent:      	Fri, 04 Mar 2005 08:50:34 +0100
Subject:        	Re: [aulainf] Firefox 1.0.1

> [...]
>
>         Haz clic aqui -> http://elistas.net/mt/148/

>  * DVD Reproductora PRO2 (Puja a 45 EUR)
>    -->> http://www.egrupos.net/artid/785
>
>  * Caballeros del zodiaco (40 EUR)
>    -->> http://www.egrupos.net/artid/786
>
>  * DivX-DVD Reproductor PRO2                        S... (Puja a 45 EUR)

> ENSENYAMENT I INFORMĀTICA
> 1. Per un programari lliure i en catalā
> 5. Suport tčcnic i reconeixement coordinadors/es d'informātica
> | Participa als Fōrums d'Informātica de Centres de l'AEIC!     |

 * Bobina de 25 unidades CD-R  80/700  52X  Verbatim: Preci... (9.5 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/826

 * Instalación para la aplicación de juntas de poliureta... (100000 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/827