Asunto:Re: [aulainf] Firefox 1.0.1
Fecha:Viernes, 4 de Marzo, 2005  08:50:34 (+0100)
Autor:FELIX GOMEZ <colcasp @..........net>

Fa uns dies que l'he posat i des de llavors estic tenint continuament
problemes de navegació. Es tanca el programa donat un avís d'error
per enviar a Microsoft i un altre fer enviar a la gent del Firefox.
Estic treballant amb XP+SP2 i en una xarxa Novell 5.1 amb proxy. La
connexió en amb una ADSL 4 Mb de Telefōnica.

Quina experiencia teniu amb el Firefox 1.01?? Us passa quelcom
semblant??

Send reply to:  	aulainf@...
Date sent:      	28 Feb 2005 10:39:40 +0100
From:           	"Josep Maria" <josepmariaroca@...>
To:             	aulainf@...
Subject:        	Re: [aulainf] Firefox 1.0.1

> En aquesta adreįa trobareu la versió en catalā en un arxiu zip que sols cal
> descomprimir per tal que funfioni Firefox sense fer instal.lació
> http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/1.0.1/win32/ca-AD/
>
> Josep Maria Roca
>
> http://cicles.info

>                     ~ Zumo de Red ~
>
>    Sé el primero en conocer toda la información actualizada
>            sobre Internet y las nuevas tecnologías.
>
>           ¡Adelántate al futuro que ya es presente!
>          ¡Sucríbete GRATIS a los Boletines de Baquía!
>
>           Haz clic aqui -> http://elistas.net/mt/149/

> [...]

Fčlix Gómez felix@...
Responsable informātica
Col.legi Casp  colcasp@...
Barcelona (Catalunya)

              Ahora mismo - Suscríbete GRATIS

 * DVD Reproductora PRO2 (Puja a 45 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/785

 * Caballeros del zodiaco (40 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/786

 * DivX-DVD Reproductor PRO2                        S... (Puja a 45 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/787