Asunto:Re[4]: [aulainf] xarxa i ADSL amb Wanadoo
Fecha:Viernes, 4 de Marzo, 2005  08:27:23 (+0100)
Autor:Pepe Meneu <pepem @...........com>

Vila-real, 04/03/2005
-----------------------------
Hola Dr.,

No era aix˛.... tot estava mirat i remirat, inclós vaig escriure a
USrobotics.
Tot funcionava bé, els tres accedien bé a Internet navegant, dos
d'ells amb l'Apache muntat i servidor web; un amb un servidor ftp, els
emule, etc... Per˛, per la raó que siga la xarxa interna res de res.
El mÓxim que vaig conseguir va ser crear carpetes compartides que si
que se veien. Es a dir des del meu podia entrar a UNA sola carpeta de
cadascun dels altres i viceversa. Tot un misteri.

Thursday, March 3, 2005, 10:12:43 PM, you wrote:

DJdG> Pepe,

DJdG> Segurament el router US-robotics el tenies configurat
DJdG> com a "monopuesto". El router belkin el tindrÓs
DJdG> configurat com a "multipuesto" o router "de veritat"
DJdG> Aquest és segurament el motiu pel qual la xarxa no et
DJdG> funcionava. :-)

DJdG> Joan de Gracia

DJdG> _______________________________________________________________________

DJdG> _____________________________________________________________________

DJdG> ------------------------------------------------------------------------

DJdG> ------------------------------------------------------------------------

DJdG> ------------------------------------------------------------------------

DJdG> +-------------------------------------------------------------------+

DJdG> +--------------------------------------------------------------+

DJdG> +--------------------------------------------------------------+

DJdG> ***************************************************************

DJdG> ***************************************************************

DJdG> _______________________________________________________________________

DJdG> _____________________________________________________________________

> [...]
DJdG> === message truncated ===

DJdG> =====
DJdG> O
DJdG> **********************************
DJdG> *                                *
DJdG> * Per un programari              *
DJdG> * LLIURE i en CATAL└             *
DJdG> *                                *
DJdG> * Sigues solidari,               *
DJdG> * utilitza programari lliure     *
DJdG> *                                *
DJdG> * No et tanquis,                 *
DJdG> * no utilitzis formats privatius *
DJdG> * per comunicar-te               *
DJdG> *                                *
DJdG> * Sigues Ŕtic, utilitza          *
DJdG> * programari lliure              *
DJdG> *                                *
DJdG> **********************************
DJdG> *        .---.
DJdG> *       |o_o |
DJdG> *       |:_/  |
DJdG> *      //    \ \
DJdG> *     (|      | )
DJdG> *     /'\_   _/`\
DJdG> *     \___)=(__/
DJdG> ########################
DJdG> # Usuari registrat de
DJdG> # GNU/Linux:
DJdG> # #350320
DJdG> /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

DJdG> ______________________________________________
DJdG> Renovamos el Correo Yahoo!: ¡250 MB GRATIS!
DJdG> Nuevos servicios, más seguridad
DJdG> http://correo.yahoo.es

DJdG> _______________________________________________________________________
DJdG>     Te ofrecemos los mejores e-boletines de NEGOCIOS

DJdG>               Ahora mismo - Suscríbete GRATIS

DJdG>         y recibirás en tu email un REGALO SORPRESA

DJdG>    Internet, e-Commerce, Alta Gerencia, Captación,  Negocios...

DJdG>         Haz clic aqui -> http://elistas.net/mt/148/
[...]

DJdG>  * Manuscrito original fechado en 1788 (Puja a 500 USD)
DJdG>    -->> http://www.egrupos.net/artid/803

DJdG>  * Oportunidad Guadarrama, piso planta baja (207360 EUR)
DJdG>    -->> http://www.egrupos.net/artid/804

DJdG>  * Libro: Derecho Romano Instituciones de Derecho Privado (15 EUR)
DJdG>    -->> http://www.egrupos.net/artid/805

DJdG>  ¿Tienes algo que deseas vender? ¿O comprar? Visita ya WWW.EGRUPOS.NET
DJdG> ------------------------------------------------------------------------

DJdG> +-------------------------------------------------------------------+
DJdG> AEIC (Associació d'Ensenyants d'InformÓtica de Catalunya)
DJdG> http://www.aeic.es
DJdG> ENSENYAMENT I INFORM└TICA
DJdG> 1. Per un programari lliure i en catalÓ
DJdG> 2. Mínims garantits en el currículum de l'alumnat
DJdG> 3. Formació professorat en el Centre, segons necessitats
DJdG> 4. Millora equipaments (Internet i dotacions centres)
DJdG> 5. Suport tŔcnic i reconeixement coordinadors/es d'informÓtica
DJdG> +--------------------------------------------------------------+
DJdG> | Participa als F˛rums d'InformÓtica de Centres de l'AEIC!     |
DJdG> |                                                         |
DJdG> | - F˛rum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf  |
DJdG> | - F˛rum ofimÓtica:
DJdG> http://www.elistas.net/foro/oficentres    |
DJdG> | - F˛rum Linux:
DJdG> http://www.eListas.net/lista/linuxcentres |

DJdG> aulainf-baja@...
DJdG> Per obtenir ajuda, visita http://www.eListas.net/lista/aulainf
DJdG> Ens trobarÓs a http://www.aeic.es
DJdG> ***************************************************************

--
Saludos,Salutacions
Pepe

La vida es una enfermedad mortal de transmision sexual.

              Ahora mismo - Suscríbete GRATIS

 * GPS Garmin Geko 201 - Version Europea (Puja a 145 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/829

 * Libro: Alquimia del Humano Divino (19.95 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/830

 * Wolfsvagen Bora TDI (11500 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/831