Asunto:Re: [aulainf] xarxa i ADSL amb Wanadoo
Fecha:Viernes, 4 de Marzo, 2005  00:05:20 (+0100)
Autor:Pep Nogueras <PEPNOGUERAS @..........net>

Hola Anna,

A mi em va passar algun a cosa semblant amb la línea d'un amic,  i vaig
descobrir que els cables de connexió dels ordinadors eren de sis fils i
no de vuit, aix˛ provocava que es pogués sortir a internet, per˛ no
deixava veure la xarxa interna. Vaig posar cables nous de vuit fils i
tot va funcionar a la primera.

No et puc explicar les raons tŔcniques perquŔ els meus coneixements són
limitats,  la qŘestió es que funciona.

Per consells que no quedi! Molta sort!

Pep Nogueras

En/na Anna Cruells ha escrit:

>GrÓcies per totes les ajudes per˛ continua sense funcionar.
>He deshabilitat els tallafocs de l'XP i el del Panda
>Ja he compartit les carpetes i impressora.
>Per˛ si faig un ping de l'un a l'altre...  no responen!
>el ping al router si que funciona i la connexió a wanadoo també.
>
>Quan trobi el "gazapo" ja us ho faré saber.
>
>Anna

 * Instalación para la aplicación de juntas de poliureta... (100000 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/827

 * National Geograohic Revistas ::coleccionistas:: (9 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/828

 * GPS Garmin Geko 201 - Version Europea (Puja a 145 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/829