Asunto:Re: [aulainf] Skype amb els de sisŔ de PrimÓria
Fecha:Jueves, 3 de Marzo, 2005  22:36:58 (+0100)
Autor:Albert Barnils i Castany <albert_llistes @.......com>

Pau i bé,
Finalment, espero que demÓ pugui fer la prÓctica amb els de sisŔ, ja que
degut a problemes tŔcnics (un cable espatllat) he estat sense Internet
durant 2 mesos!!!
Ja us explicaré, de moment aquesta tarda ho he provat amb la dona de la
neteja del meu cole i ha funcionat.
Algú ho ha fet servir amb els seus alumnes? Com us ha anat?
Us mantindré informats,
Fins aviat,
Albert