Asunto:Re: [aulainf] Urgent: Imprimir tríptic!!!
Fecha:Jueves, 3 de Marzo, 2005  22:34:11 (+0100)
Autor:Albert Barnils i Castany <albert_llistes @.......com>

Hola companys/es,
Finalment vaig trobar una solució, no sé si la millor, per˛ funcionava. Vaig
pensar que tal vegada si canviava el format de l'arxiu, potser funcionaria.
Efectivament, quan vaig passar l'arxiu a PDF ja no em va sortir tallat.
Res, només volia compartir aquesta solució per si algú es troba alguna
vegada.
Fins aviat,
Albert