Asunto:Re: Re[2]: [aulainf] xarxa i ADSL amb Wanadoo
Fecha:Jueves, 3 de Marzo, 2005  22:12:43 (+0100)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....es>
En respuesta a:Mensaje 15275 (escrito por Pepe Meneu)

Pepe,

Segurament el router US-robotics el tenies configurat
com a "monopuesto". El router belkin el tindrÓs
configurat com a "multipuesto" o router "de veritat"
Aquest és segurament el motiu pel qual la xarxa no et
funcionava. :-)

Joan de Gracia

 --- Pepe Meneu <pepem@...> escribió:
> Vila-real, 03/03/2005
> -----------------------------
> Hola Anna,
>
> No t'he contestat abans a veure que te deien i per a
> no dir-te el que
> te vaig a dir.
> A casa tinc 3 ordinadors que se connecten a Internet
> a través d'un
> router el qual estÓ connectat al modem-cable d'ONO.
>
> Bé doncs quan tenia ADSL amb el router-modem 3com
> de TElefonica la xarxa interna
> anava be
> Vaig posar cable i substituir el router-modem per un
> [...]
=== message truncated ===

=====
*                                *
* Per un programari              *
* LLIURE i en CATAL└             *
*                                *
* Sigues solidari,               *
* utilitza programari lliure     *
*                                *
* No et tanquis,                 *
* no utilitzis formats privatius *
* per comunicar-te               *
*                                *
* Sigues Ŕtic, utilitza          *
* programari lliure              *
*                                *
**********************************
*        .---.
*       |o_o |
*       |:_/  |
*      //    \ \
*     (|      | )
*     /'\_   _/`\
*     \___)=(__/
########################
# Usuari registrat de
# GNU/Linux:
# #350320

Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es

              Ahora mismo - Suscríbete GRATIS

 * Manuscrito original fechado en 1788 (Puja a 500 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/803

 * Oportunidad Guadarrama, piso planta baja (207360 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/804

 * Libro: Derecho Romano Instituciones de Derecho Privado (15 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/805