Asunto:RE: [aulainf] xarxa i ADSL amb Wanadoo
Fecha:Jueves, 3 de Marzo, 2005  21:28:53 (+0100)
Autor:Anna Cruells <acruells @........es>

GrÓcies per totes les ajudes per˛ continua sense funcionar.
He deshabilitat els tallafocs de l'XP i el del Panda
Ja he compartit les carpetes i impressora.
Per˛ si faig un ping de l'un a l'altre...  no responen!
el ping al router si que funciona i la connexió a wanadoo també.

Quan trobi el "gazapo" ja us ho faré saber.

Anna