Asunto:Re: [aulainf] Re: servidor s-207
Fecha:Jueves, 3 de Marzo, 2005  14:17:56 (+0100)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....es>
En respuesta a:Mensaje 15269 (escrito por Josep Pujadas i Jubany)

Josep,

Jo tinc muntada una controladora IDE en un PIII a 700
Mhz i li tinc posat un disc dur de 120 Gb. A la BIOS
de l'ordinador li tinc posat que no tinc cap disc dur.
A més tinc habilitada la controladora IDE de la
mateixa placa base, on hi tinc el CDROM.

Mira't la BIOS de la mateixa controladora. N'hi ha que
et deixen definir quina BIOS mana, és a dir, quina
bios (placa base o controladora) s'encarrega de la
gestió del disc dur.

Per determinar si el problema ve de la controladora o
de la mÓquina, fes la prova en una altra mÓquina.

Joan de Gracia

escribió:
> [...]
> (100 USD)
>    -->> http://www.egrupos.net/artid/801
>
>  ¿Tienes algo que deseas vender? ¿O comprar? Visita
> ya WWW.EGRUPOS.NET

> AEIC (Associació d'Ensenyants d'InformÓtica de
> Catalunya)
> http://www.aeic.es
> ENSENYAMENT I INFORM└TICA
> 1. Per un programari lliure i en catalÓ
> 3. Formació professorat en el Centre, segons
> necessitats
> 4. Millora equipaments (Internet i dotacions
> centres)
> 5. Suport tŔcnic i reconeixement coordinadors/es

=====
*                                *
* Per un programari              *
* LLIURE i en CATAL└             *
*                                *
* Sigues solidari,               *
* utilitza programari lliure     *
*                                *
* No et tanquis,                 *
* no utilitzis formats privatius *
* per comunicar-te               *
*                                *
* Sigues Ŕtic, utilitza          *
* programari lliure              *
*                                *
**********************************
*        .---.
*       |o_o |
*       |:_/  |
*      //    \ \
*     (|      | )
*     /'\_   _/`\
*     \___)=(__/
########################
# Usuari registrat de
# GNU/Linux:
# #350320

Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es

              Ahora mismo - Suscríbete GRATIS

 * Vendo Casa Esquina ideal para comercio La Serena (1.5e+07 CLP)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/774

 * Dibujo original a carbonilla (1000 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/771

 * FUEL OPTIMISER AHORRA GASOLINA HASTA 20% (FUEL SAVER) (17 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/770