Asunto:[aulainf] Re: servidor s-207
Fecha: 3 de Marzo, 2005  13:48:20 (+0100)
Autor:Josep Pujadas i Jubany <josep @............org>

Hola!

He mirat de posar-hi una tarja de Conceptronic que pot portar fins a dos discos
ATA i dos SATA. Res de res. Reconeix la tarja i el disc ATA de 102 gigues per˛ el
sistema es queda plantat abans d'arrancar. La BIOS es fa un embolic, tot i haver
provat tota mena de combinacions (dehabilitar les IDE de la placa base, per
exemple).

M'hauré de conformar amb els 33 gigues a la IDE de la placa base.

He escrit a Getronics per veure si amb le número de sŔrie de Compaq em diuen el
model exacte i puc actualitzar la BIOS des la web de HP-Compaq.

Salutacions,

Josep Pujadas

"josep maria moreno" <jmorenofurner@...> dijo:

> Hola Josep,
> fa un any m'hi vaig barallar de valent i no vaig passar del 60Gb.
>
> A més em convidria refer les particions. (S;T;..)i la veritat ho he
deixat.

> Aquests curs esperava la renovacíó de l'aula(en el seu moment van dir
que seria per aquest curs).. per˛ caldrÓ esperar.

> Salutacions

>     Te ofrecemos los mejores e-boletines de NEGOCIOS
>
>               Ahora mismo - Suscríbete GRATIS
>
>         y recibirás en tu email un REGALO SORPRESA
>
>    Internet, e-Commerce, Alta Gerencia, Captación,  Negocios...
>
>         Haz clic aqui -> http://elistas.net/mt/148/

              Ahora mismo - Suscríbete GRATIS

 * Exclusiva Espada Narsil Fragmentada para verdaderos co... (12950 MXN)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/799

 * Set en plata y oro (120 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/800

 * Collar y pendientes en Concha Nacar y plata fina. (100 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/801