Asunto:[aulainf] Epson Perfection 2480 PHOTO i Linux
Fecha: 2 de Marzo, 2005  14:54:24 (+0100)
Autor:Josep Pujadas i Jubany <josep @............org>

Hola!

L'aula d'acollida que tenim porta un escÓner Epson Perfection 2480 PHOTO.

Algú ha aconseguit fer funcionar aquest escÓner en Linux?

Sembla ser que les darreres versions de xsane el suporten, per˛ després de
barallar-nos-hi forša va realment molt lent per comenšar a escanejar (més d'un
minut).

Salutacions,

Josep Pujadas

                    ~ Zumo de Red ~

   Sé el primero en conocer toda la información actualizada
           sobre Internet y las nuevas tecnologías.

          ¡Adelántate al futuro que ya es presente!
         ¡Sucríbete GRATIS a los Boletines de Baquía!

 * Carta de Florentino Ameghino (1000 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/769

 * Local  comercial en venta (132223 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/777

 * Muestrario virtual para distribuidores (30 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/778