Asunto:Re: [aulainf] xarxa i ADSL amb Wanadoo
Fecha:Miercoles, 2 de Marzo, 2005  12:20:12 (+0100)
Autor:Joan Ordinas <jordinas @.....com>

On Wed, 2 Mar 2005 00:24:32 +0100, Anna Cruells <acruells@...> wrote:
> Acabo d'arribar de casa d'un veí.
> ho he fet quinze mil vegades i avui, no sé per quina raó, potser
> l'alzheimer, no ha funcionat. Què m'he deixat al calaix? Idees?

Una companay de la feina va descobrir que, en actualitzar l'antivirus,
es posava a treballar el firewall d'XP i ja no anaba la xarxa...

Coses de windows...

JJOR

                    ~ Zumo de Red ~

   Sé el primero en conocer toda la información actualizada
           sobre Internet y las nuevas tecnologías.

          ¡Adelántate al futuro que ya es presente!
         ¡Sucríbete GRATIS a los Boletines de Baquía!

 * Muestrario virtual para distribuidores (30 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/778

 * VENDO OPEL CORSA SWING 1.2 (Puja a 900 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/779

 * Seguridad para su bebe mientras duerme (98.99 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/780