Asunto:[aulainf] Format DVD
Fecha:Miercoles, 2 de Marzo, 2005  10:08:09 (+0100)
Autor:Artur Tallada <artur.tallada @.....com>

Hola,

estic mirant de reduir el nombre de CD's que tinc per casa i voldria
anar-los posant en DVD's. El que succeeix es que no se quin format he
DVD he d'utilitzar.

Voldria que es pogues regravar el DVD en cas de necessitat.

Algú pot informar-me al respecte???

--
Salutacions cordials ;-)

Artur Tallada

              Ahora mismo - Suscríbete GRATIS

 * Estación de Trabajo y Aspirado para Láser (600 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/819

 * PC pentium 4 (850 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/820

 * Encabado Artesanal de cuchillos (150 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/821