Asunto:Re: [aulainf] xarxa i ADSL amb Wanadoo
Fecha:Miercoles, 2 de Marzo, 2005  07:04:59 (+0100)
Autor:Jaume Benet <jbenet1 @.....com>
En respuesta a:Mensaje 15256 (escrito por Ramon Āvalos i Calomarde)

Hola Anna,

Mira si el WXP té tallafocs, si el té desactiva'l momentāniament i
prova si funciona. Si desactivat et funciona, haurās de definir en el
tallafocs la adreįa ip del W98 per a que es puguin veure.

A mi em va passar que dos ordinadors que es veien (W2K i W98) van
deixar de veure's, i fins que em vaig adonar que era culpa del
tallafocs que havia instalˇlat en el W2K, va passar forįa temps.

Si no és aixō prova a fer pings d'un ordinador a l'adreįa ip de l'altre.

Salutacions,

Jaume Benet

On Wed, 2 Mar 2005 00:46:21 +0100, Ramon Āvalos i Calomarde
<ravalos@...> wrote:
> Te posat el ServicePack2? De vegades dóna problemes..
> Ja hi ha unitats compartides a tots els ordinadors. Potser que si no hi són
> ni es vegin a l'entorn de xarxa...
> S'han definit usuaris i contrasenyes d'accés diferents. En un cas m'hi vaig
> trobar que si no ho feia els equips no es veien entre ells...
>
> Sort.

              Ahora mismo - Suscríbete GRATIS

 * Carta de Florentino Ameghino (1000 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/769

 * Local  comercial en venta (132223 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/777

 * Muestrario virtual para distribuidores (30 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/778