Asunto:RE: [aulainf] xarxa i ADSL amb Wanadoo
Fecha:Miercoles, 2 de Marzo, 2005  00:46:21 (+0100)
Autor:Ramon Āvalos i Calomarde <ravalos @........es>

Te posat el ServicePack2? De vegades dóna problemes..
Ja hi ha unitats compartides a tots els ordinadors. Potser que si no hi són
ni es vegin a l'entorn de xarxa...
S'han definit usuaris i contrasenyes d'accés diferents. En un cas m'hi vaig
trobar que si no ho feia els equips no es veien entre ells...

Sort.