Asunto:Re: [aulainf] BIOS Compaq S-206 i S-207
Fecha:Martes, 1 de Marzo, 2005  22:03:37 (+0100)
Autor:Toni Francés <afrances @........es>
En respuesta a:Mensaje 15250 (escrito por Josep Pujadas i Jubany)

Hola Josep,

jo no he actualitzat la d'aquest ordinador en concret, però n'he
actualitzat moltes i només una vegada vaig tenir un problema, però que
si es donés el cas, es pot recuperar si tens un altre ordinador igual.

Al meu ordinador li passava el mateix, no em reconeixia el disc dur nou
i actualitzant cap problema, jo et recomano aquesta opció. Per buscar
quina actualització de BIOS has de baixar, et recomano que utilitzis
tant l'AIDA perquè enllaça directament amb la pàgina on estan els
fitxers, com l'EVEREST perquè a vegades m'he trobat que l'Aida no em
deia exactament quina versió era la que calia baixar.
Amb la informació de tots dos segur que no t'equivoques.

Toni Francés

              Ahora mismo - Suscríbete GRATIS

 * Libro: Casuismo y Jurisprudencia Romana, Pleitos Famosos ... (10 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/806

 * Libro: Sociología y Filosofía del Derecho (10 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/807

 * Libro: Historia del Pensamiento Jurídico (10 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/808