Asunto:[aulainf] crear portal nuke.
Fecha:Martes, 1 de Marzo, 2005  12:57:10 (+0100)
Autor:Andres Garcia (PIE) <agarci17 @........es>

Hola companys!
Estic intentant crear un portal nuke per poder gestionar les noticies i un foro
sense haver d'agafar serveis amb publicitat.
Hem comprat un domini i el servidor (aruba.it) ens dona "espai il.limitat".
En principi diu que suporta MySQL i PHP4.

He seguit fil per randa més d'un manual per a tontos torpes, pero continuu sense
ensortirme.

Algu en pot donar un cop de mÓ?

                                                        GrÓcies!

   +      Andrés García

                    ~ Zumo de Red ~

   Sé el primero en conocer toda la información actualizada
           sobre Internet y las nuevas tecnologías.

          ¡Adelántate al futuro que ya es presente!
         ¡Sucríbete GRATIS a los Boletines de Baquía!

 * Escritorio 1910 1915 (3000 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/824

 * Los Caballeros del Zodiaco (Puja a 5 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/825

 * Bobina de 25 unidades CD-R  80/700  52X  Verbatim: Preci... (9.5 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/826