Asunto:[aulainf] correu
Fecha:Sabado, 26 de Febrero, 2005  20:31:58 (+0100)
Autor:Silvia García <sgarcia5 @........es>

Hola,
una companya ha canviat d'ordinador i li porta l'explorer amb l'outlook. En
l'ordinador vell funcionava amb el Netscape.
Em demana que estava acostumada amb aquest navegador i el seu correu. Quin
podria instal.lar? Algú sap on hem d'anar a buscar la llibreta d'adreces? i la
carpeta de preferits?
Mil gràcies,
Sílvia García :-)

Visita nuestro patrocinador:

                       ~ Zumo de Red ~

    Sé el primero en conocer toda la información actualizada
            sobre Internet y las nuevas tecnologías.

           ¡Adelántate al futuro que ya es presente!
          ¡Sucríbete GRATIS a los Boletines de Baquía!

 * Escritorio 1910 1915 (3000 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/824

 * Los Caballeros del Zodiaco (Puja a 5 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/825

 * Bobina de 25 unidades CD-R  80/700  52X  Verbatim: Preci... (9.5 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/826