Asunto:[aulainf] allotjament de webs
Fecha:Sabado, 26 de Febrero, 2005  18:11:25 (+0100)
Autor:Joan Ordinas <jordinas @.....com>

Veient les maravelles que es poden fer avui per qui vol donar servei
d'allotjaments de webs (hosting):

     http://www.sw-soft.com/en/products/plesk/

m'he posat a pensar en el que podria fer i no fa el dep. d'educacio
per nosaltres... Us imagineu que cada escola pogues tenir una web
allotjada en un veritable ISP i administrada amb eines com les de
plesk?

No deixeu de mirar la demo de plesk.

JJOR

--
WYSIWYG victims: the lost generation!

Visita nuestro patrocinador:

                       ~ Zumo de Red ~

    Sé el primero en conocer toda la información actualizada
            sobre Internet y las nuevas tecnologías.

           ¡Adelántate al futuro que ya es presente!
          ¡Sucríbete GRATIS a los Boletines de Baquía!

 * Escritorio 1910 1915 (3000 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/824

 * Los Caballeros del Zodiaco (Puja a 5 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/825

 * Bobina de 25 unidades CD-R  80/700  52X  Verbatim: Preci... (9.5 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/826