Asunto:Re: [aulainf] Més missatges des de l'infern
Fecha:Jueves, 24 de Febrero, 2005  11:29:08 (+0100)
Autor:Lourdes Cera <lourdescera @............com>

Seré molt breu, ja que no volem tornar a les passades polèmiques.
Des de casa estic amb la tarifa Naveghable de wanadoo i de moment cap
problema (més d'un any) Però el meu marit ho va voler posar a la seva
associació i ha estat incompetència rere incompetència, ja és client
(per fi) de no sé quina altre companyia.
Suposo que deu ser qüestió de sort.
Per cert, gràcies per l'avís del tema dels contractes orals... amb mi
ho tenen clar!!! O sigui que em quedaré incomunicada ? ! ? ! El temps
ho dirà
A10
Lourdes

 * GANGAS---> LOTES DE CDR y DVD-R desde --->0.20 (20 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/816

 * Vendo joyas rommanel--------------------- (0 ARS)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/817

 * CARTUCHO de toner HP C3903A (33 ARS)