Asunto:RE: [aulainf] Dubte imatges word
Fecha:Miercoles, 23 de Febrero, 2005  17:03:40 (+0100)
Autor:Lourdes Cera <lourdescera @............com>

Ostres!
No podia ser més senzill!!! Quina vergonya...
Grācies

> És clar, el text la 'tapa'. Símplement deplaįa el text (fes diversos
punts i
> a part <returns> i ja podrās accedir. Després els elimines. Ara bé,
si la
> insereixes 'damunt el text' ja no tindrās el problema.
>
> Ramon

Mínims
> garantits en el currículum de l'alumnat 3. Formació professorat en el
> Centre, segons necessitats 4. Millora equipaments (Internet i
dotacions
> centres) 5. Suport tčcnic i reconeixement coordinadors/es
d'informātica
> | Participa als Fōrums d'Informātica de Centres de l'AEIC!     |
> |                                                              |
> [...]
Per
> obtenir ajuda, visita http://www.eListas.net/lista/aulainf

> http://www.eListas.net/

>  * Libro: Casuismo y Jurisprudencia Romana, Pleitos Famosos ... (10
EUR)
> [...]
> | Participa als Fōrums d'Informātica de Centres de l'AEIC!     |

lourdescera@...
--------

 * Habitación con baño incorporado (240 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/782

 * Colección de álbumes de postalitas (Puja a 1000 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/783

 * DVD/HDD Gravadora-Reproductora DIGITAL 80 GB (Puja a 290 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/784