Asunto:[aulainf] Re: Més coses del client Linux
Fecha: 23 de Febrero, 2005  16:03:12 (+0100)
Autor:Josep Pujadas i Jubany <josep @............org>

Aleix,

A part de smb4K pots fer servir també amb el Konqueror:

smb://servidor/recurs

Llavors pregunta l'usuari i la clau d'accés. També pots crear una icona d'accés
directe a aquesta URL a l'escriptori KDE. Aquest solució no munta, per˛, el
recurs de xarxa.

Konqueror permet fet moltes coses d'aquestes: ftp:// sftp:// fish:// (accés a
fitxers per ssh), ...

També tens smbmount, que és el que hem comenšat a fer servir nosaltres. Pel que
tinc entŔs és mount cridat d'una determinada forma per muntar unitats samba.

Salutacions,

Josep Pujadas

aleix.buch@... dijo:

> Hola de nou,
>
> he descobert que fent servir el programa smb4K des del Linux puc accedir
amb control total a les carpetes compartides al W2K Server, i fent servir
el mateix usuari que amb els punts de muntatge samba no em permetia crear
fitxers nous. El smb4K munta les carpetes a la home de l'usuari, i veig
que no modifica el fitxer /etc/fstab.

> Tinc el problema solucionat, per˛ de totes maneres seguiré mirant la
configuració del client samba per veure si trobo per quŔ no em deixa
crear nous fitxers.

> GrÓcies per la resposta.
>
> Aleix Buch

> http://www.eListas.net/

 * Etiquetas adhesivas gratis PERVIDEL (0 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/812

 * Vendo dvd nuevo (Puja a 170000 COP)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/813

 * Opel Astra Caravan (Puja a 2200 EUR)