Asunto:Re: [aulainf] Introduir de mica en mica el programari lliure
Fecha:Miercoles, 1 de Septiembre, 2004  19:41:39 (+0100)
Autor:=?UTF-8?B?TmFyY8OtcyBDYXN0YcOxZXIgUmlib3Q=?= <ncastane @........es>

Hola Pep i a tothom,

Aquest escrit l'he reenviat a la direcci贸 i  el cap  pedag貌gic. Dem脿 hi
haur脿 "sarau" en el meu centre, segur. Moltes gr脿cies, moltes.

Ah, si la SGTI decideix que  he de seguir formant el professorat del meu
centre que s脿piga que  no seguir茅 les pautes que fins ara han marcat. I
comen莽ar茅 amb la  introducci贸  en programari sostenible.

Cal afegir que fins ara he seguit fil per randa les orientacions de la
SGTI. Per貌 a partir d'ara, si no hi ha un canvi d'orientaci贸 que en mi
no hi conti.

Fins aviat,

Narcis Casta帽er Ribot

Si