Asunto:Re: [aulainf] Sobre l'enquesta
Fecha:Domingo, 5 de Septiembre, 2004  23:23:00 (+0200)
Autor:Narcís Castañer i Ribot <narcis-c @.....es>

Hola Òscar,

Una vegada llegit el teu missatge i pensat, ho veig bé com una proposta
més de les de qualsevol dels companys/es que han enviat el seu missatge
a la bústia de presidència pel tema en qüestió, tal com en principi vam
quedar (pensant qui hi haurien molts punts de vista deferents) i fer el
filtratge a la reunió de Junta presencial i fer la redacció final
(enquesta i/o consulta o el que sigui) que tindrem el proper dijous al
Celestí Bellera.

Pel que fa a l'observació de si ha de ser oberta o tancada ja ho
tractarem també no et sembla?

De totes maneres la teva proposta la veig bé d'entrada ara faltarà saber
l'opinió dels restants membres de Junta i decidir-nos. Tant de bo estem
encertats amb la decisió que prenem i sapiguem estar a l'açada de les
circumstàncies.

Gràcies per a tot,

Narcís Castañer Ribot
En/na O. Castell i Marcos ha escrit: