Asunto:Re: [aulainf] Introduir de mica en mica el programari lliure
Fecha:Miercoles, 1 de Septiembre, 2004  19:41:39 (+0100)
Autor:=?UTF-8?B?TmFyY8OtcyBDYXN0YcOxZXIgUmlib3Q=?= <ncastane @........es>

Hola Pep i a tothom,

Aquest escrit l'he reenviat a la direcció i  el cap  pedagògic. Demà hi
haurà "sarau" en el meu centre, segur. Moltes gràcies, moltes.

Ah, si la SGTI decideix que  he de seguir formant el professorat del meu
centre que sàpiga que  no seguiré les pautes que fins ara han marcat. I
començaré amb la  introducció  en programari sostenible.

Cal afegir que fins ara he seguit fil per randa les orientacions de la
SGTI. Però a partir d'ara, si no hi ha un canvi d'orientació que en mi
no hi conti.

Fins aviat,

Narcis Castañer Ribot

Si