Asunto:Re: [aulainf]resposta a la Rosa i al Narcís
Fecha:Lunes, 30 de Agosto, 2004  12:54:14 (+0100)
Autor:NarcÝs Casta˝er Ribot <ncastane @........es>

Hola Jordi,

Ja m'has entŔs. Els psicopedagogs tenen 12 hores de classe  lectives en
els centres i a en general  grups redu´ts! Per favor no em facis parlar
d'aquest punt. Tant de bo els responsables d'informÓtica en els centres
tinguéssim, com a mínim, el reconeixement  per part de l'administració
d'aquests professionals. Per˛ aquest no és el debat, que hi siguin ja
m'estÓ bé. Nosaltres hem de resoldre la nostra situació, no sigui que al
final passi com  fa 12 anys en l'aplicació de la  reforma que els que
segueixen "pencant" són, en molts casos, els que No defensaven
acŔrrimament la male´da reforma.

Fins aviat,
Narcís Castañer Ribot

En/na jordi Alins ha escrit: